söndag 20 februari 2011

Intensiv vecka

Snart är det dags för en ny vecka och jag kommer att ha en del att göra:

Måndag: BoU:s Presidium
              Justering av KS protokoll
              Mandatperiodens första BoU
              Möte med majoritetsgrupp

Tisdag: Arbete på kontoret på förmiddagen
            Möte med LRF

Onsdag: Arbete på kontoret

Torsdag: Personalutskott
              Möte med Johan Rocklind och Mikke Schirén

Fredag: ev. "ledig" det vill säga= jobba hemifrån

På helgen tror jag att jag ska få tid att skriva, lämna barn till fritidsaktiviteter och se på när Bengt jobbar med vårt kök :-)



             

2 kommentarer:

jenny sa...

Hoppas du får tid att skriva... Saknar dina texter och att läsa mer om J och L.

Kukkamariia Valtola Sjöberg sa...

Hej, Jenny.
Jag har skrivit nu i helgen också, jag mailar dig lite funderingar så får vi se hur vi går vidare.
Jag vill så gärna komma vidare med J och L, tycker så mycket om dem :-)

Kram