lördag 25 september 2010

Tack!

Jag har stor anledning att vara tacksam. Det känner jag alltid men ville särskilt lyfta fram det nu av flera skäl.
Tack:

Bengt: för att du ställt upp under hela valrörelsen och tagit ett jättestort ansvar för hem och barn. Tusen kramar och du är allt för mig!
Barnen:  för att ni varit med er tokiga mamma på diverse tillfällen och delat ut valmaterial, suttit på möten och ibland suttit hemma och väntat på mig efter något av mina otaliga uppdrag. Ni är mina stjärnor i livet, det är mycket för er skull jag gör allt det jag gör! Kramisar!
Mina föräldrar och Bengts föräldrar:  för att ni ställer upp som barnvakt, det är mycket värt och barnen tycker att det är så roligt att träffa några andra än "bara" mig och Bengt :-) Jag tackar och bugar!
Vänner: både IRL och på facebook har jag fått så mycket uppmuntran och stöd, frågor och idéer och det inspirerar och stöttar mig mycket!
Veronica: ett speciellt väntack till dig, för att du alltid lyssnar och ger så kloka råd, vad vore jag utan dig?! Kram!
Miljöpartiet: för att ni tror på mig och peppar! Tillsammans är vi starka. Vi har arbetat hårt och kommer fortsatt att göra det, jag är stolt över er!
Till den som röstat på Miljöpartiet: nu fortsätter ett hårt arbete för att ta tillvara det förtroende DU visat för oss, jag lovar att göra mitt bästa!
Min arbetsgivare, Danshuset Stockholm AB:  för visad förståelse när jag ibland med kort varsel bett om ledigt!

Hoppas att jag inte glömt någon. Jag känner starkt att jag är beroende av många människor för att mitt liv ska fungera bra och därför tror jag på solidaritet och att hjälpas åt. Nästa gång är det verkligen min tur att hjälpa dig!

Inga kommentarer: