lördag 4 september 2010

Vecka, än så länge

Det är fullt upp hela dagarna men det är så jag vill ha det.
Idag var jag inne i Gnesta på Strömmentorget och pratade lite med folk. Jag fick någon sorts magnetdekaler som man kan sätta på till exempel sin bil:




Man får väl tänka som så: måste jag ändå ta bilen får jag lov att göra reklam för en god sak :-)







Sedan fick jag också verkligen närproducerad äppelcider från Lars-Göran Winqvist som plockat äpplen i sin trädgård och gjort cidern själv. Säger som min man "det godaste jag druckit!" Tack, för omtanken!

Idag har jag också fått kulturupplevelser i form av musik och konstrunda och det gör gott för själen. Igår hann jag sitta och redigera på min roman, och jag satsar på att göra det ikväll igen.

En fin och intensiv vecka, än så länge...
Imorgon blir det politik och Kolmården.

Inga kommentarer: