lördag 11 september 2010

Lite av varje

Vad händer?

Jag jobbar på Danshuset Stockholm AB. På jobbet träffar jag mycket barn och ungdomar och det är roligt. Många glada danslärare och föräldrar pratar jag med också.

Jag jobbar som en gnu med valet, allt för att det ska gå bra för Miljöpartiet , jag själv kandiderar i Gnesta. Jag har deltagit i radiodebatt, planerat och genomfört ett besök av vår riksdagsledamot Gunvor G Ericson, inhandlat valmaterial, affischer och utformningen/text i vår lokala broschur, och mycket, mycket mer... Roligt är det och jag får energi av att träffa alla som säger att de har eller ska rösta på oss :-)

Lite på is just nu är mitt egna skivande på min historiska roman. Jag tänker på den hela tiden och försöker redigera så fort jag kan men jag har också bestämt mig för att ta tag i den efter valet igen, så det är bara en vecka kvar. Jag längtar!

Här kan ni se en söt video på lilla Edith som får mig att tänka "vem behöver RUT när Edith finns" :-)

Inga kommentarer: